Gå til hovedinnhold

Skal du ha et Eple zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, for slangen skal i Paradis i natt.

Fragglene & Fuglene. Det var bare å sitte hjemme å se hvem som dukket opp rundt Matfatet. Det jeg misliker, er denne utnyttelsen av HV Ungdom de drev med til egen vinnings hensikt. Flesteparten finner Dere igjen som innsatte på Trondheim Fengsel. Ungdom fra HV 12 det med " flisa " si. Ruderaas og Diesen som sto bak. Dessuten var det 2 forhenværende skolekamerater mye innom her, begge forsvarsfolk, som jeg forklarte hva jeg hadde funnet ut, og den ene lurte på om landet greide å forklare en hel yrkesgruppe fra Psykiskiatrien at de måtte finne seg noe annet å gjøre. Og en søster i Rotary sammen med noen av deres Foreldre. Noen Tittelelskere blant de. Jeg forklarte Buskowski på Haukåsen hva jeg hadde funnet ut, og gikk til Ruderaas med mine Mr bilder, og forklarte alt. Han skulle ta seg av det sa ham. Da jeg hadde fått opp, og vært på Haukåsen og ble funnet i orden, så ble jeg da skrevet ut. Var ikke på tvang da. På vei ut gangen følte jeg at noen kom etter meg og kjente et trykk på høyre øret. Etter noen år, og det som jeg tror var en dekket opperasjon fra forsvaret.så dro jeg igjen til Ruderaas, som virket noe Nervøs. Hvem var det spurte jeg. Diesen sa ham. En annen veteran var mye til meg og tagg om penger, og solgte også sin Medisin, jeg sa til ham ofte at han måtte begynne med Neseskylling, og viste ham hva han skulle gjøre med saltvanns oppløsning og vasalvas manøver .Det heter ikke epelepsi, han satt sprøyter med dop. Hadde gitt opp, og var en plage for meg.Han trodde han hadde epelepsi ut i fra symptomer, da han gikk på C preparater, var ham bipolar. Narkomane sa selv at ham bare rotet med medisinen Han var ofte i Trondheim, og snakket med andre Veteraner. Brukte det.. Ga ham opp jeg også. Feilbehandling fra Østmarka St. Olav. Begynner på Paracept og Havner på Morfin. Han hadde også kontakt med Ruderaas fra gammelt av igjennom hans kone. De latet hele tiden som de var venner med meg denne Veteranen og disse vennene hans, og har vist barn i Politiet. Dessuten utnyttet de meg disse Politifolkene i Fotballens verden. Det var da Sønnen til Politioffiseren det, som også er i Politiet, som ikke er noe annet enn et Særinntak og bor i Fredrikstad. Han var en drikkekompis av meg den gangen jeg hadde kontakt. Jeg skjønner ikke hatet mot Rosenborg.. Jeg for min del liker Stoke. Veteranen Beklaget seg over at han ikke kunne annet enn krig. Død nå.Overdose.
Epikrisene mine er mine fantasier, og stemmer ikke med virkeligheten i det hele tatt. Det som skjedde var at jeg drømte om å gå Krigsskolen, etter Befalsskolen for det Kongelige Norske Kavaleriet. Men etter en fyllekjøring på militært ommråde, hvorhen en Luftforsvars MP anga meg til sivile myndigheter inne på en NATO Base, så ble jeg kicket ut av forsvaret. Måtte berge ræva på en kompis som satt i Bilen, og jeg sa til ham at han skulle si at han ikke husket noe av turen. Han er i systemet , og min drøm brast.

Plan B ble iverksatt, og det ble Trondheim Økonomiske Høgskole på meg, og senere Frankrike, for å toppe utdanningen. Jeg leide en veldig støvete Leilighet hos en venn, som var tett av støv pga. et tett rom og Vegg - til Veggteppe.Hele luftveissystemet mitt pakket seg fra nese til slimhinner. Av oksygentapet jeg fikk, så ble jeg mere og mere rar, samt at slimet hopet seg opp.

I ettertid, så har jeg testet meg for allergi og jeg er allergisk mot husstøv og midd. Dette var i 1993/1994. Jeg hadde også en liten kjærlighetssorg på den tiden, etter en studentforelskelse. En annen ting var at jeg også hadde en veldig syk Far da, som hadde lungeemfysem og var bare 47 kilo da. Min far har nå gått bort , og jeg er den som skal føre navnet videre, for Grønningætten, så den rekka av sønnesønn søn ikke blir borte.

Jeg ble også veldig lei av mine økonomiske studier på den tiden, samt at det var veldig mye alkohol og festing. Da falt valget på Forsvaret igjen, siden jeg ikke har følt meg som noen sivilist. Jeg søkte FN - tjeneste, og det ble Bosnia - Hertzogovinia som Nk. PX. og Second - Leutenant. Norlogbat. III.

Før jeg reiste, så begynte jeg å være småsvimete, og begynte å innbille meg ting. Trodde jeg hadde fått syfilis jeg, siden jeg rotet så mye. Farlig å lese om grunnen til utmattethet. Skulle heller ha lest om Trondheimspolitiet og PST. Jeg lette etter en grunn for sløvheten min, noe jeg aldri har vært vant til.

Tenkte som så at har jeg fått syfilis , så skal jeg dø med Stil. Bosnia Here I come. Der nede begynte jeg å bli glad i hundelivet mitt, men var utslitt etter en utmattende jobb, og en PX som var under etterforskning. Jeg nektet å ta over, før det var i orden. Følte meg nedtrykt etter mye mas. Jeg søkte hjelp ved Med. Coy. Tuzla, men kroppen sto på rødt, og jeg måtte hjem, for å få hjelp.

Forsvaret hadde sendt en syk mann ut i tjeneste, om det ikke var PST inne i bilde allerede da. For mye forlangt at en 24 åring skal ha sydomsinnsikt. Jeg er ingen lege. Oksygenmetningen hadde gått ned, og jeg begynte å få luftspeilinger, og jeg er i ettertid operert for skjev neseskillevegg, kronisk bihulebetennelse og store nesemuslinger. Samt skylt det indre øret for slim, og åpnet tårekanalene.

På vei ut fra Tuzla hørte jeg stemmer sterkt og klart inne i hodet mitt. Reagerte ikke på det, før jeg så at headsettet hang på Helikopterveggen. Her stanket det FSK, og jeg ble livredd. Jævla FSK tenkte jeg ( Forsvarets Spesialkommando ), Politi og Forsvar blandet, noe de ikke har lov til i følge Grunnloven av 1814. Kongen fikk værsegod å holde seg nøytral. Virker ikke som han Kan sin egen Historie. Danskene heller mot Tyskland, oe er ikke så Glad i Briter. Sven Hazel.

Og når jeg kom på Haukåsen St. Olav Psykiatriske, som nå er nedlagt, så ble alt bare værre med Mishandling og trakasering fra Helsevesnet med feilmedisinering. Jeg studerte, og leste. Reiste til Frankrike og lastet opp Franskmenn, Nederlendere, Svensker, Tyskere, Briter,Italienere, Australiere, Amerikanere, Russere og MEXIKANERE. Bare for å gi Psykiatrien og Trondheim PST rundjuling til slutt.

Jeg skulle ha vært opperert med en gang, og sendt til riktig sykehus, noe jeg ba om på Haukåsen. Jeg klaget over trykk og klikking i øret med en Høyerestående Politioffiser som vitne, men ingen reagerte, og nå driver de å fordeler skyld.

La Vie En Rose.  Slangen i Paradis

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Storeslem.

Sklerose. Neuroleptica og kjemisk kastrering. Syndebukk for småkukene. Altså Torturistene, der det nå har letnet i ryggraden imellom noen skiver i ryggraden imellom skulderbladene, og dessuten så begynner muskelstyrken igjen å komme tilbake. Muskelhemninger ?. Rhinexin + Adalat Oros i en Astmaspray kan hjelpe mot slikt. Større kuk og sterkere muskeler. Oksygenmetningen og Øre - Nese - Hals, samt fjerning av dotter i Ørene og fremmedlegemeer i Neseinngangene med åpning av Bihulene opp Neseroten er da også påkrevd. Feber, oppvarming og nedkjøling. Radiator, som begynner med Nesen, og dreier seg om Tomrommet i Hjernen, Bihulene, som igjen styrer Åndedrettsfunksjonen med oppladning og tømming, der man igjen får fart på Blåsebelgen og Lungene, og det dreier seg også om tomrommet i Maven sammen med da den Brune huden som omgir disse Organene, og de avgir da en del slike gasser, som da denne Menneskekroppen produserer i både Damp og Væsker på da den Gassplaneten vi da lever på, men det med M