Gå til hovedinnhold

Storeslem.

Sklerose. Neuroleptica og kjemisk kastrering. Syndebukk for småkukene. Altså Torturistene, der det nå har letnet i ryggraden imellom noen skiver i ryggraden imellom skulderbladene, og dessuten så begynner muskelstyrken igjen å komme tilbake. Muskelhemninger ?. Rhinexin + Adalat Oros i en Astmaspray kan hjelpe mot slikt. Større kuk og sterkere muskeler. Oksygenmetningen og Øre - Nese - Hals, samt fjerning av dotter i Ørene og fremmedlegemeer i Neseinngangene med åpning av Bihulene opp Neseroten er da også påkrevd. Feber, oppvarming og nedkjøling. Radiator, som begynner med Nesen, og dreier seg om Tomrommet i Hjernen, Bihulene, som igjen styrer Åndedrettsfunksjonen med oppladning og tømming, der man igjen får fart på Blåsebelgen og Lungene, og det dreier seg også om tomrommet i Maven sammen med da den Brune huden som omgir disse Organene, og de avgir da en del slike gasser, som da denne Menneskekroppen produserer i både Damp og Væsker på da den Gassplaneten vi da lever på, men det med Moder Jord dreier seg da for tiden om Makroøkonomi. Menneskekroppen er likevarm. Altså menneskekroppen skal ha konstant feber. Oppvarming fører til svetting, og da taper man fruktsaltene i kroppen, som igjen da må tilføres. Samarin er mer enn Psykisk. Fettlaget utenfor kroppen før man vasker seg skaper en hinne på huden, som igjen holder på Varmen. Kjekt med et lite fettlag under huden for blant annet utholdenheten og varmen. Det å få utjevnet trykket i ørene, når man da svelger er et tegn på at man er forholdsvis frisk. Inngangen til Bihulene ( Neseinngangene ) og Utgang til Bihulene ( Øretrompetene ) skal være åpne. Jeg lever i 2017, og trenger da ikke i dette Herrens år å løpe til skogs, for å tigge hele tiden. Det går å gjøre noen lekser på skolen, for da å søke en grei Yrkeskarriere etterpå. Økonomi, Aksjer og mitt Fond med Rundspaden, og spikeren i veggen, med tilhørende Likvider og Egenkapital på min Balanse har jeg blitt fratatt ansvaret over mot min vilje.; Jeg har varmt hus med tak over hodet, varme klær, mat, noen varmekilder til blant annet oppvarming og matlaging, noe å drikke, og en del leketøy for både liten og stor, samt noe " verktøy " til forskjellig bruk, samt også noe penger, i da dette byttesamfunnet som vi nå lever i. Jeg er nå for tiden mistenkeliggjort av Trondheimspolitiet, sannsynligvis fordi jeg har evnen til å lage mat og kokkelere, og denne gangen må problemet for de være at jeg liker da denne metthetsfølelsen, og en god mavefølelse, etter at jeg da har spist, og at det også er dette at jeg ikke har tenkt å dele matbord med en del personer som jeg da ikke lengre vil ha sosialt samvær med, og jeg har heller ikke tenkt å stå å lage mat til de. Et kjøkken går jeg ut i fra at de har selv. Fikk endelig festet dyp søvn igjen etter 20 - 30 år med søvntortur, samt fikk endelig til, til å drikke meg uttørst igjen. Høyre håndgrep med tommeltott og venstre øre. Venstre håndgrep med tommeltott og høyre øre. Jeg er Links, og Politi og Lensmannenen må vi følge med til evig tid.  " Tommeltott " og Syn, der til slutt det Høyre Øyet får tilbake sin opprinnelige tilstand etter uttørkninger etter at det tidligere har gått i det Venstre øyet, og så det høyre øyet, der det som skrevet vekslet side og ble til at det Høyre øyet som til slutt kom seg før det venstre øyet. Altså det hele slår kontra å skifter side der oppe i hjernen etter at først Uttørkningen på den Venstre siden har gitt seg noe. Det er altså den Venstre siden, som holder liv i den Høyre siden, som til ender med at den Høyre siden blir den sterkeste. Anngående tårnkaken, så betyr det da reaksjon i de Nedre ringene i Tårnkaken medfører en Reaksjon i de Øvre ringene i Tårnkaken, der igjen faresignalet er de Nyrike og rovdrift på Arbeidskraften. Øyet som Ser.


olesn.vgb.no

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen